Verneem alles over de betaalmiddelen

Kan ik met Paypal betalen?

Zodra we kunnen, zullen we u de mogelijkheid bieden om vaia Paypal te betalen.

Kan ik betalen met een bankoverschrijving?

Op Grip500 kunt u met een bankoverschrijving betalen.

Om veiligheidsredenen versturen wij evenwel geen goederen voordat we uw bankoverschrijving hebben ontvangen.

Er moeten dus 1 of 2 bijkomende dagen worden geteld voor de verzending van uw producten.

Als u uw banden snel wilt ontvangen, raden we u aan om deze via een bankkaart te bestellen.

Kan ik met een blauwe kaart, via of MasterCard betalen?

De betaling per bankkaart van uw bestelling is een beveiligd en snel middel dat we aanbevelen.

Dit maakt het mogelijk om uw bestelling snel en efficiënt te verwerken.

Zo komen uw banden sneller bij u aan.

Kan ik mijn betaalmiddel wijzigen?

Als u uw bestelling hebt doorgegeven en u wenst uw betaalmiddel te wijzigen, raden we u aan om zeer snel contact op te nemen met ons team om de wijziging aan te brengen.

Ons geautomatiseerd en beveiligd betaalsysteem zorgt voor een onmiddellijke betaling.

Wij zullen dus ons best doen om de wijziging zo snel mogelijk aan te brengen, maar garanderen niet dat de transactie al wordt geregisteerd.

Is het veilig om online te betalen?

De verkoop per internet registreert ieder jaar miljarden banktransacties en andere betalingen.

Slechts een zeer klein gedeelte kan risico inhouden.

Daarom werd Grip500 ontwikkeld, een ultraveilige site om alle kwaadwillige pogingen te vermijden.

Sinds onze start hebben we nooit zorgen gehad met de veiligheid.

U kunt dus in alle vertrouwen uw aankopen doen op de site Grip500.

Bewaart u mijn bankgegevens?

Grip500 bewaart uw bankgegevens niet.

U loopt dus geen risico dat u bankgegevens worden gehackt, geleend of ontfutseld op onze infrastructuren.

Bewaart u het nummer van mijn kredietkaart?

Grip500 bewaart het nummer van uw bankkaart niet.

U loopt dus geen risico dat het nummer van uw bankkaart wordt gekopieerd of gestolen.

Op Grip500 kopen, is veilig kopen.

Wat is een IBAN?

De IBAN is een reeks letters en cijfers die toelaten om het land, de bank en het nummer van uw bankrekening te identificeren.

Bijv: FR99 9999 9999 9999 9999 99

Deze gegevens hebben geen enkel vertrouwelijk karakter in de mate dat ze geen recht verschaffen op deze rekeningen.

Kan ik met de kaart van mijn ouders betalen?

U hebt uw banden op onze site net gevonden, maar u beschikt niet over een betaalmiddel (of u wenst uw aankopen te laten aanbieden).

U kunt aan een kaarthouder vragen om zelf de nummers van zijn kaart in te geven en de bestelling te voltooien.

Wij zullen dan de kaarthouder debiteren en u zult uw bestelling ontvangen op het adres van uw keuze.

Wanneer incasseert u het geld van mijn bestelling?

Wij incasseren het bedrag van uw bestelling zo snel mogelijk na de bevestiging.

Zo kunt u uw aankoop zo snel mogelijk ontvangen.

Deze termijn varieert eenwel afhankelijk van de betaling en de autoristatietermijn:

  • Bankkaart: dit kan variëren van enkele minuten tot enkele uren.
  • PayPal: dit kan variëren van enkele minuten tot enkele uren.
  • Bankoverschrijving: dit kan variëren van enkele uren tot 2 dagen (in het weekend bijvoorbeeld).
  • Cheque: u moet minimaal 1 week rekenen.

Kan ik op krediet betalen?

Grip500 innoveert en stelt voor een groot gamma banden voor om ons gemakkelijk in 4x te betalen.

Dit stelt u in staat om uw wagen in goede staat te houden zonder uw budget in gevaar te brengen.

Wat moet ik doen als mijn kaart wordt geweigerd?

Als uw bankkaart geweigerd werd, raden we u aan om uw bestelling opnieuw door te geven met een ander betaalmiddel.

We kunnen uw bestelling immers niet versturen als we uw betaling niet hebben ontvangen.

Wat omvat de prijs?

De prijzen op onze site omvatten:

  • De eenheidsprijs van de producten.
  • De btw.
  • De gratis levering.

Kan ik mijn banden rechtstreeks in de garage betalen?

Om uw bestelling te ontvangen, moet u deze vooraf betalen.

Bijgevolg hoeft u de op Grip500 aangekochte banden niet te betalen in uw garage of montagestation.

U kunt bij hen eventueel de montage en andere diensten betalen.

Wat moet ik in het montagestation betalen?

Wij verzoeken u om de bestelde diensten ter plaatse in uw montagestation te betalen:

  • Montage.
  • Vervanging van het ventiel.
  • Uitbalancering.
  • En alle andere dienstverleningen (opslag van banden, regeling van de geometrie,...).

In hoeveel tijd betaalt u me terug?

Als u ons uw aankopen om een of andere reden wilt teruggeven en u dus moet worden terugbetaald.

Wij vragen u om de retour aan te vragen.

Zodra wij uw teruggestuurde aankopen hebben ontvangen en hun geldigheid is bevestigd, gaan wij onmiddellijk over tot de terugbetaling.

Is de montage inbegrepen in de prijs van de banden?

De prijzen op onze site omvatten geen montage.

De prijzen voor de montage worden ter informatie meegedeeld bij de selectie van uw montagestation.

De betaling van de diensten zal ter plaatse bij uw montagestation gebeuren.

Doorgaan zonder te accepteren >
Over cookies en andere tracers
Grip500banden.be (GRIP500) en zijn partners (Google, Hotjar, Microsoft) gebruiken cookies en andere tracers (webstorage) om de goede werking van de site te verzekeren, uw navigatie te vergemakkelijken, statistische metingen uit te voeren en om zijn reclamecampagnes te personaliseren. Cookies en andere tracers die op uw terminal zijn opgeslagen, kunnen persoonsgegevens bevatten. Daarom plaatsen wij geen cookies of andere tracers zonder uw vrije en geïnformeerde toestemming, met uitzondering van die welke essentieel zijn voor de werking van de site. We bewaren uw keuze 6 maanden. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door naar de pagina over cookies en andere tracers te gaan. U kunt ervoor kiezen om verder te surfen zonder het deponeren van cookies of andere tracers te aanvaarden. Weigering verhindert de toegang tot diensten niet GRIP500. Voor meer informatie, bezoek de cookies en andere tracers pagina.
De cookies personaliseren
LiveChat
Er heeft een vergissing plaatsgevonden. Gelieve opnieuw proberen of neem contact op in geval het probleem niet opgelost is.